Juoksukoulu

”Se erilainen juoksukoulu” Juoksukoulu aloittelijoille ja jo hieman hölkänneille. Kevään juoksukoulu alkoi torstaina 15.4.2021 klo 17.15, mutta ei hätää. Seuraavan kerran lähdemme yhdessä reissuun syyskuun 2. päivä.

Haaveiletko lenkille lähdöstä tai siitä kuuluisasta flow-tunteesta juostessa? Tuntuuko juoksu ja hölkkä pelkältä puurtamiselta ja innostus laantuu ensimmäisen tai toisen kerran jälkeen? Jos nämä ajatukset kuulostavat tutuilta ja yksin ei tule lenkille lähdettyä, lähdetään yhdessä. Jokaviikkoisilla monipuolisilla treeneillä ja harjoitteilla jalkasi saavat siivet ja matkasi parempaan kuntoon on jo hyvässä vauhdissa. Kurssilta saat yksinkertaisen juoksuohjelman, jota noudattamalla kehität kuntoasi ja jaksat paremmin.

Ilmoittaudu eva@younga.fi

Tutustumme Hämeenlinnan monipuolisiin maastoihin, lenkkipolkuihin, portaisiin ja metsäreitteihin. Ohjeistan juoksijan tekniikkaa, voimaharjoittelua, kehonhuoltoa ja palautumista. Tämä kurssi on erittäin kattava ja taatusti onnistumisen tunteen osallistujilleen antava. Tärkeintä on ulkona yhdessä liikkuminen, onnistumisen ja oivaltamisen tunne, sekä hyvä mieli jokaiselle.

Käytössäsi on kurssin ajan Juoksijan koti – facebook ryhmä, joka tarjoaa
vinkkejä ja videoita juoksijan lihaskuntoon ja kehonhuoltoon.

Aikaisempaa juoksutaustaa ei tarvita. Alustakin voi aloittaa. Kurssi antaa ideoita ja vinkkejä myös hölkkääjille, jotka tavoittelevat kehittymistä lajissa. Jokainen huomioidaan henkilökohtaisesti ja loistava porukka tsemppaa treeneissä. Varaa pian paikkasi juoksukouluun!

JUOKSUKOULU TORSTAISIN 2.9. – 21.10.2021

TREENIT KLO 

Ohjelma:

2.9. Juoksijan varusteet, askellus ja tekniikka 1 – Linnanpuisto

9.9. Tuloksellinen juoksuohjelma, askellus ja tekniikka 2 –
Linnanpuisto

16.9. Juoksijan lihaskuntotreeni – Sairionpuisto

23.9. Sykealueet harjoittelussa – Linnanpuisto

30.9. Ylämäki, alamäki ja porrastreeni – Ahvenisto

7.10. Polkujuoksu ja erilaiset maastot – Ahvenisto

14.10. Rantalenkki – Linnanpuisto

Hinta: 98 €

Kurssi sisältää seitsemän (7) ohjattua kertaa, 12 viikon juoksuohjelman,
lihaskuntotreenin juoksijalle, kehonhuoltovinkit juoksijalle,
infopaketin juoksijan yleisimmistä rasitusvammoista, niiden hoidosta ja ehkäisystä, viikkokirjeen vinkkeineen ja ideoineen ja Juoksijan koti –
verkkoalustan vapaan käytön juoksukoulun ajan. Tärkeimpänä sisältönä näen kuitenkin onnistumisen kokemuksen ja hyvän mielen jokaiselle osallistujalle.

Ilmoittautuminen ja lisätiedot :eva@younga.fi