Kuntotunnit

Lihaskunto, voimaharjoittelu, liikkuvuus ja sykettä nostava harjoittelu ovat tärkeitä hyvinvointimme kannalta. Näistä kaikista osa-alueista kannattaa huolehtia tasapuolisesti. Valotilan kuntotunneilta ja ryhmäliikuntatarjonnasta löydät monipuolisen paketin näitä kaikkia. Harjoittelun ei tarvitse olla tylsää. Haluan tehdä jokaisesta tunnista elämyksen, joka tuo kasvoilllesi hymyn. Onnistumisen kokemus, ilo, uuden oppiminen ja kehittyminen ovat asioita, joita haluamme asiakkaillemme tarjota. 

Kuntotunteja pidetään Valotilan studiolla. 

Kuntotunneille voit osallistua kertamaksulla tai kymppikortilla.

  • kertamaksu on 10€
  • kymmenen kerran sarjakortti 90€

Kymppikortti on voimassa 3kk.

Maksutapoina verkkokauppa, käteinen, maksukortti, Smartum, Edenred, ePassi ja Eazybreak. Maksa verkkokaupassa >>

Muistathan varata paikkasi Valotilassa pidettäville tunneille varausjärjestelmän kautta. Varaa tunti >>

Afterwork Bodypump

Tunti alkaa alkulämmittelyllä, jonka jälkeen koko keho saa kyytiä lihasryhmä kerrallaan. Energisoiva musiikki, ammattitaitoinen ohjaus, treeni-intoa nostava tsemppi ja tehokkaaksi hiottu ohjelma tekevät tästä tunnista täydellisen paketin lihasvoimaa ja -kestävyyttä hakevalle treenaajalle. Pumppitunnit soveltuvat jokaiselle vasta-alkajasta himoliikkujaan. Näillä tunneilla huomaat voimatasosi nousevan ja hien lentävän.

Pumppi tunti löytyy maanantai alkuillasta ja sitä ohjaa Jannina K.

Kehonhuolto

Voi hyvin ja huolla kehoasi. Kehonhuoltotunnilla tehdään lempeitä liikkuvuusharjoituksia, venytellään, tasapainotellaan ja harjoitellaan oman kehon taloudellista asentoa ja liikkumista. Välillä tunneilla käytetään erilaisia välineitä, kuten palloa, foamrullaa tai keppiä. Kehonhuoltotunnilla on aina kolme viikkoa peräkkäin sama teema, esim. selkä, lonkka, tasapaino. Kehonhuolto tunti on syyskaudella 2020 Idänpään Torpalla tiistai iltaisin. Salista löytyy aina tarvittava välineistö, mutta oman maton voi ottaa matkaan mukaan.

Järjestämme erilaisia kehonhuoltotunteja tilauksesta.

Tehotreeni

Tämä tunti kehittää voimaa ja kestävyyttä, tasapainoa ja liikkuvuutta. Treeni haastaa kokeneenkin liikkujan, mutta sopii hyvin myös vasta-alkajalle. Tunnilla keskitytään tehokkaaseen lihaskuntotreeniin monipuolista välineistöä käyttäen ja energisoivan musiikin tahdittamana. Aloitamme lämmittelyllä, jonka jälkeen vuorottelevat lihaskunto- ja sykeosuudet. Mausteena tunnilla toimivat tasapainoa, kehonhallintaa, asentotuntemusta ja motoriikka parantavat liikeyhdistelmät. Tunti ei sisällä vaikeita askelkuvioita. Vanha kunnon muokkaustunti.

Tehotreeni torstai alkuillassa ja ohjaajana Eva.

Tehotramppa

Tämä maanantai illan tunti yhdistää hauskuuden tehokkaaseen kestävyystreeniin. Minitrampoliinilla hyppiessä ja askeltaessa tasapaino, kestävyys, lihasten hermotus ja keskustan syvät lihakset sekä lantionpohjanlihakset joutuvat koetukselle. Trampalla hyppiminen kehittää kuntoa kuin itsestään ja samalla pitää hymyn on korvissa.  Tunti soveltuu treenihirmuille, mutta mahdollistaa reippaan harjoituksen kaikille. Liikkeitä ja tehoa voidaan soveltaa jokaisen kuntotasolle sopivaksi. Tunti soveltuu hyvin oheisharjoitteluksi  esim. juoksijoille. Tällä tunnilla on hikitakuu!

Maanantaisin Evan ohjauksessa.

Zumba

Zumba on hauska, helppo ja tehokas tanssiin ja kuntoharjoitteluun perustuva tunti. Tunnilla pääosassa on energinen musiikki. Jokainen zumbaa omalla tyylillään ja tavallaan. Zumba on suoritusvapaata niin keholle kuin mielellekin. Tunnilla et tarvitse mitään välineitä. Sinä riität. Tämä tunti on täynnä positiivista energiaa. Energinen ja iloinen musiikki on tämän tunnin eteenpäin vievä voima. Jo kolmetoista vuotta Hämeenlinnaa liikuttanut ja innostanut laji ei jätä ketään kylmäksi.

Tunnit tiistaisin Evan iloisessa seurassa. 

Lihaskuntotreeni

Keskiviikon kuntotunti on lihaskuntotreeni, jolla harjoitetaan lihasvoimaa, kestävyyttä ja liikkuvuutta. Tunnilla treenataan koko kehon lihaksistoa kehonpainoa, sekä monipuolista välineistöä apuna käyttäen. Tunnin tehoa voidaan soveltaa omalle kuntosasolle sopivaksi, eikä tunti sisällä vaikeita askelkuvioita. Jokainen tunti alkaa lämmittelyllä ja lopuksi venytellään kevyesti. Tämä tunti sopii erinomaisiesti myös miehille. Pakkaa tunnille mukaan hikipyyhe ja juomapullo! Treenata voit sisätreenikengillä tai paljain jaloin.  

Ohjaajana Jannina K.  

HOT HIIT

Lämmitetty sali ja raskas intervalliharjoittelu tekevät tästä tunnista kovan paketin. Teemme töitä aikaa vastaan energisen musiikin siivittäminä aikaa vastaan.  Tämä tunti haastaa aktiivisenkin treenaajan, mutta aikaa vastaan työskennellessä voi toimia myös rauhallisemmin. Tunti sopii siis hyvin monipuoliselle harjoittelijakunnalle. 

Hot Hiit tunteja tilauksesta. 

Muut tunnit

Valotilasta löytyy yli 25-vuoden kokemus erilaisten ryhmätuntien ohjaamisesta. Järjestämme tapahtumia ja teemapäiviä, missä tarjoamme makupaloja erilaisista lajeista. Voimme myös rakentaa juuri sinun omalle ryhmällesi sopivan paketin tai tunnin. Ota siis ihmeessä yhteyttä. Olemme Sinua varten.

Alla esimerkkejä kuntotunneista:

  • Pilates
  • Coretreeni
  • Venyttely
  • Hulatreeni
  • Kiinteytys
  • Muokkaus
  • Reisipepputreeni
  • Tanssitunti
  • Kuntonyrkkeily
  • Hiit
  • BootCamp
  • Steptunti
  • Gymstick
  • Vesijumpat
  • Sisäpyöräily
  • Crossing